2015. augusztus 9., vasárnap

AVON termékteszt

Sziasztok,

Nemrég rendeltem az AVON katalógusból pár terméket,amik meg is érkeztek,így a mai bejegyzésben ezekről lesz szó.

Pórustisztító gél

Az első dolog,amit rendeltem egy pórustisztító gél volt az AVON clearskin termékcsaládjából. Mint azt már korábban említettem,hosszú évek óta küszködöm a pattanásokkal,és igyekszem minél több terméket kipróbálni ezek megelőzéséhez,ugyanis még egy olyat sem találtam,ami bevált volna. Kivéve ezt.Ez a gél varázsmogyoró- és eukaliptusz kivonatot tartalmaz,ami a benne lévő mikrogyöngyök segítségével segít kitisztítani a pórusokat,valamint segít hámlasztani,ezáltal a bőr puhábbá és tisztábbá válik.Lassan 2 hete használom ezt a terméket,és tökéletesen bevált.A reggeli és az esti arcápolási rutinom részévé vált.Tényleg megteszi azt a hatást,amit a leírtakban ígér. Nedves arcbőrbe kell masszírozni körülbelül 30-60 másodpercen keresztül.Mióta elkezdtem használni a bőröm tényleg sokkal tisztább,és fura ezt mondanom,de egyetlen pattanásom sem jött elő-ami hatalmas szó nálam. Mindenképpen ajánlom nektek ezt a terméket,ha hasonló problémákkal küszködtök,mint én,ráadásul ár-érték arányban is teljesen megéri,teljesen pénztárcabarát. Nem fogtok csalódni.A terméket itt tudjátok megvásárolni.

Értékelés: 10/10


Bőrradír

A következő dolog,amit vásároltam az AVON Senses Garden of Eden testradír,amit az arcbőrre,és a test többi részére is lehet használni.Heti 1-2 alkalommal használom,és teljesen bevált.Pont megfelelő nagyságúak benne a szemcsék,így tökéletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket,és nem utolsó sorban az illata is valami fantasztikus. Lédús narancs,édes pünkösdi rózsa és jázmin illatok keverednek benne.A narancs miatt frissítő hatású,a másik két illat viszont ugyanúgy elvarázsol. Mindenképpen ajánlom nektek,ha egy fantasztikus illatú,hatékony,és nem utolsó sorban olcsó bőrradírt kerestek. A terméket itt tudjátok megvásárolni.

Értékelés: 10/9


Testpermet


Két testpermetet is rendeltem a katalógusból,az egyik a Citrus Zing,a másik a Garden of Eden illatú.Az utóbbi illata megegyezik a testradíréval,ez is szintén mennyei illatú,nagyon kellemes érzést nyújt a bőrön.A másik citromos illatú,ami kellemes,frissítő érzést nyújt,így a meleg nyári napokra tökéletes. Mindkettőnek nagyon tartós az illata,ha reggel magamra fújom,késő délután még mindig rendesen érezni a bőrömön.Nem elhanyagolható szempont az sem,hogy hidratálják a bőrt,így zuhanyzás után is érdemes használni belőlük.Csak ajánlani tudom,rengeteg illatban kaphatóak,így mindenki megtalálja a neki megfelelőt.

Értékelés: 10/10

Rúzs

Az utolsó termék,amit kipróbáltam egy AVON Color Trend rúzs volt,a Pink Doll nevezetű árnyalatban.Nagyon szép,élénk színe van,közepesen erősen pigmentált,és könnyű felvinni az ajkakra,mégsem vagyok vele teljesen megelégedve,ugyanis nem tartós.Szinte óránként újra fel kell vinni,ha egész nap viselni akarjuk,mert nagyon gyorsan eltűnik az ajkakról.Viszont ha csak egy rövid eseményre,találkozóra akarjuk használni,akkor jó választás.

Értékelés: 10/6



Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés,tartsatok velem legközelebb is!Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése