2015. augusztus 28., péntek

Nyaralás Haul

Sziasztok,

Nyaralás alatt sem tudtam leküzdeni a vásárlási mániámat,és bár nem terveztem,de pár dolgot muszáj volt beszereznem a pár nap alatt.Lássuk miket vettem.


Már régóta szerettem volna egy hátizsákot,viszont eddig még nem találtam egyetlen olyat sem, ami igazán tetszett volna,ez a darab viszont egyből magával ragadott,egyszerűen imádom a színeit és a mintáját,így képtelen voltam otthagyni.


2 parfümöt is beszereztem,az egyiket magamnak,a másikat pedig a páromnak. Mindkettőnek csodás illata van,a férfi parfüm platina csomagolása pedig valami elképesztően szép,így már csak ezért is megérte.

Nem vagyok nagy rajongója a fémes tetoválásoknak,sőt,egyáltalán nem tetszenek,viszont amikor ezt megláttam,az álomfogó mintájú darabba beleszerettem,így muszáj volt megvennem.A többit viszont valószínűleg sosem fogom használni.

Amikor megláttam ezt a csomagot,egyből megtetszett.Már szükségem volt egy új szempillaspirálra és egy szemhéjtusra is,ebben pedig mindkettő megtalálható,így gondoltam megoldom ezt a vásárlást így egy lépésben.A szempillaspirál sajnos használhatatlan,már be volt száradva,viszont a szemhéjtus valami eszméletlenül szép fekete,tartós,és könnyen felvihető.Ráadásul vízálló is,így nagyon sajnálom,hogy a szempillaspirálját nem tudom használni.


Ebbe a gyűrűbe (is) első látásra beleszerettem,így nem volt kérdés,hogy megvegyem-e vagy sem.Imádom benne a kis köveket és gyöngyöket,ezt biztosan sokszor fogom viselni.

Utólagosan jutott csak eszembe,hogy egy felsőt is vettem,így csak egy ilyen minőségű képpel tudok szolgálni róla,amin ráadásul gyűrött is,de azt hiszem a lényeg látszik.Egy sima,fehér ujjatlan trikó fekete "The World Is My Runway" felirattal.


Mint azt már említettem,szükségem volt már egy új szempillaspirálra,de mivel amit újonnan vettem beszáradt,így muszáj volt beszereznem még egyet.A rengeteg termék között válogatva akadt meg a szemem ezen a Miss Sporty szempillaspirálon,ami nagyon ismerős volt.Aztán eszembe jutott,hogy nekem volt már ilyenem,és jó volt,így nem is válogattam tovább,ezt vettem meg.Most sem csalódtam,nagyon jó a minősége,tartós,és szép fekete.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés.Találkozunk legközelebb!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése